martes, 7 de junio de 2016

LOVE SONG (MAKE YOU FEEL MY LOVE By Adele)


  • When the rain
hit your face and the whole world is against you I can offer A hug To make you feel My Love When night falls and the stars appear And there is no one there To dry your tears It could hold For a million years To make you feel My Love I know you're still not sure But it never hurts you I knew from the moment I met you I have no doubt , belong here Go hungry , live in depression and I would drag down the street No, there is nothing I would not do To make you feel My Love storms on the seas rise And on the road to repentance Winds of change blow free You have not seen anything like me I could make you happy, fulfill your dreams There is nothing I would not do He would go to the ends of the earth for you To make you feel My Love
To make you feel my love                            Catala Translation                             -.Quan la pluja                                      colpegi la teva cara                                           i el món sencer està en contra teva           puc oferir-te                                             Una forta abraçada                                               Per fer-te sentir el meu amor                        Quan es faci de nit i apareguin els estels          I no hi hagi ningú allà                              Per assecar les teves llàgrimes podria abraçar-te                                                  Per un milió d'anys                                         Per fer-te sentir el meu amor                               Sé que encara no estàs segur                        Però mai et faria mal ho vaig saber des del moment en que et vaig conèixer               No tinc dubtes , pertanys aquí                     Passaria fam , viuria en depressió                 i em arrossegaria pel carrer                            No, no hi ha res que no faria                        Per fer-te sentir el meu amor          S'aixequen tempestes sobre els mars                   I sobre el camí al penediment                   Vents de canvi bufen lliures                  Encara no has vist res com jo                 Podria fer-te feliç, complir els teus somnis No hi ha res que no faria                         Aniria als confins d'aquesta Terra per tu   Per fer-te sentir el meu amor                 Perquè sentis el meu amor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario